"Brytyjski gigant supermarketów współpracuje z hiszpańskimi i marokańskimi hodowcami w celu opracowania hybrydowych owoców cytrusowych"
Tesco, brytyjski gigant supermarketów, wprowadza nową odmianę hybrydowych owoców cytrusowych o łatwej skórce w odpowiedzi na spadającą produkcję satsumy. Preferowanie przez rynek europejski klementynek z pestkami doprowadziło do zmniejszenia produkcji satsumy przez hiszpańskich i marokańskich producentów. Tesco nawiązało współpracę z tymi producentami w celu opracowania hybryd mandarynek z mniejszą liczbą nasion.
Według Tesco,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mandarynki