ClemenGold świętuje 20 lat rozwoju
W tym roku dumnie południowoafrykańska marka mandarynek premium ClemenGold obchodzi 20-lecie istnienia. Od skromnych początków w Letsitele w Limpopo, gdzie zasadzono pierwsze drzewa, po dumne miejsce na półkach Woolworths, miłośnicy cytrusów w ponad 45 krajach mogą teraz kupić owoce z charakterystyczną czarną naklejką w kształcie łezki - symbolem jakości.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mandarynki