Mercadona kończy kampanię owoców cytrusowych pochodzących z Hiszpanii
Mercadona, fizyczny supermarket i firma zajmująca się sprzedażą online, kończy dziś sezon 2022/23 pomarańczy i mandarynek z Hiszpanii z saldem zakupów wynoszącym ponad 196 000 ton. Łącznie Mercadona kupiła ponad 200 000 ton hiszpańskich owoców cytrusowych w sezonie 22/23, z czego 140 000 ton to pomarańcze. Na uwagę zasługują również
pomarańcze i pomarańcze
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Mandarynki