Nowy wizerunek mandarynki Orri
Stowarzyszenie Producentów Odmiany Orri (Orri Running Committee, ORC) odnowiło projekt swojego wizerunku promocyjnego, stawiając na spektakularność i przyciąganie wzroku jako cechy wyróżniające tę mandarynkę.
W ten sposób nowy wizerunek Orri materializuje się w twórczym skoku poprzez nową kompozycję chromatyczną w odniesieniu do ubiegłego sezonu, zachowując
taką samą gamę kolorystyczną jak w ubiegłym roku
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Mandarynki