"Promocja jest niezbędna: konkurujemy nie tylko z innymi krajami, ale także z innymi produktami na półkach".
Pod koniec marca ceny różnych odmian pomarańczy i mandarynek wciąż będących w sezonie po raz kolejny odnotowały znaczne spadki w porównaniu do poprzedniej kampanii. Na uwagę zasługuje spadek cen odmian Valencia Late i V. Delta w regionie Walencji, które spadły o 48% w porównaniu do poprzedniego tygodnia.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mandarynki