Satysfakcjonująca kampania mandarynkowa Tang Gold
Kampania mandarynek Tang Gold w firmie PO Agricor z Corigliano-Rossano (CS), właściciela marki Gallo, zakończyła się 30-proc. wzrostem produkcji.
Pakowanie mandarynek Tang Gold
"Popyt na tę późną odmianę, która staje się dostępna po klementynkach PGI, był żywy. Zaczęliśmy 25 stycznia, a skończyliśmy miesiąc i dziesięć dni później, tydzień wcześniej niż w 2022 roku
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mandarynki