Sezon na mandarynki z Apulii dobiega końca
Zakończyła się właśnie trzecia kampania marketingowa późnej mandarynki pod marką LINBO® - włoskiego stowarzyszenia producentów odmiany Tang Gold, które promuje owoce premium i zdrowe.
Francesco Paolo Gallo, prezes wspomnianego konsorcjum, wypowiedział się na temat przebiegu kampanii. "Rok był bardzo pozytywny pod względem produkcji, cen, zamówień i
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mandarynki