Sprzedaż mandarynek Pick n Pay wspiera jedyny dedykowany szpital dziecięcy w Afryce
To już ostatni tydzień corocznej czerwcowej kampanii Pick n Pay, która wykorzystuje popularność mandarynek do pomocy charytatywnej.
Mandarynki z kolekcji Crafted Collection (prezentujące niektóre z "najlepszych odmian w kraju" od doświadczonych hodowców) są pakowane w niebieskie pudełko zamiast zwykłego czarnego.
W ubiegłym roku, jak donosiła FreshPlaza, Pick n Pay z pomocą swoich oddanych
pracowników, w tym m.in.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mandarynki