Torres rozpoczyna nową kampanię: "Smak, który musi być".
Torres, wiodąca krajowa firma produkująca owoce cytrusowe, rozpoczęła nową kampanię komunikacyjną: "Smak, który musi być". Kampania podkreśla smak i jakość pomarańczy i mandarynek Torres, które w tym roku po raz kolejny otrzymały znak jakości
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Mandarynki