"Brak promocji szkodliwy dla rynku mango"
2024-06-25 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Rynek mango nie był łatwy w ostatnich tygodniach. "Mam nadzieję, że rynek się odbierze po trudnym okresie" - mówi Henk van der Meij z Hars&Hagebauer. "Ale po szalonym sezonie w Peru z niską podażą i wysokimi cenami, większość supermarketów była mniej aktywna w promowaniu mango, co skutkowało ograniczeniem dostępności.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



