Brazylijscy konsumenci obserwują wzmożoną konkurencję na rynku mango
Przy silnym popycie zagranicznym i korzystnym kursie wymiany walut dla eksportu, brazylijscy konsumenci doświadczają zwiększonej konkurencji o mango, uprawiane głównie w północno-wschodnim regionie kraju, ale także na południowym wschodzie.
W firmie São Paulo General Warehousing Company (Ceagesp), odmiana mango Tommy, która dzieli centrum uwagi w handlu detalicznym z owocami Palmer, została

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango