Dostosowanie się do niższych wolumenów ma kluczowe znaczenie dla peruwiańskich eksporterów mango w sezonie 2024
Peruwiańscy producenci i eksporterzy mango dostosowują swoje strategie, aby móc dostarczać mango na rynki. Według Jorge Aranguri Bazana z eksportera Dominus, "Ze względu na wyzwania związane z 90% redukcją tegorocznej produkcji mango, dostosowujemy nasze strategie, aby zapewnić ciągłość dostaw wysokiej jakości mango dla naszych klientów".
Mówi, że
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango