"Mamy do czynienia z najbardziej złożoną kampanią w historii hiszpańskiego mango"
Należy podkreślić, że chociaż podaż mango została w tym roku znacznie zmniejszona, jakość hiszpańskich owoców mango "jest wyjątkowa", mówi Juan Miguel z Tropicsur. "Prawdopodobnie nawet lepsza niż w poprzednich latach, chociaż hiszpańskie mango są zawsze najwyższej jakości, dlatego są tak wysoko cenione. Niedobór wody spowodował, że mango pojawiło się znacznie wcześniej

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.