"Mango jest często pozyskiwane poprzez płacenie dużych sum pieniędzy"
Od tygodni globalny rynek mango pozostaje dotknięty niedoborem podaży. Obecnie znalezienie produktu jest trudne i zwykle osiągalne tylko po bardzo wysokich cenach dla tych, którzy nie mają wcześniejszych umów z dostawcami. Tak wygląda sytuacja według Tao Azemmata, kierownika młodej firmy Mosaic Fruits, która dostarcza mango przez 52 tygodnie w roku.
"To

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango