"Peru widzi wojnę cenową mango, ponieważ ceny rosną z dnia na dzień"
Z powodu niedoboru mango w Peru rozpoczęła się wojna cenowa, w której wielu producentów oferuje owoce najwyższemu płatnikowi, mówią eksporterzy z tego kraju. "Sezon komplikuje się z dnia na dzień. Trwa wojna cenowa, a ceny rosną niemal codziennie", mówi Ana Cotrina, specjalista handlowy z firmy Añay Peruvian Fruits.
The

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango