"Peruwiańskie mango ma bardzo trudny późny sezon, ceny polowe wysokie, popyt nie taki, jak oczekiwano"
Wyzwania stojące przed peruwiańskimi producentami mango i eksportem zaczynają narastać, a wolumeny eksportu do Chin i reszty Azji, a także na inne rynki są znacznie niższe. Muszą również konkurować z niższymi cenami mango w Brazylii. "W nowym sezonie 2023-2024 planujemy wyeksportować 1000 palet. Ale ten rok jest bardzo trudny, ponieważ sezon jest późny, na polach nie ma zbyt wielu kwitnących owoców.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango