"Pusty rynek mango i bardzo wysokie ceny"
"Obecnie na rynku jest bardzo mało peruwiańskich mango", twierdzi francuski operator. W ubiegłym roku wolumeny były wystarczające, ale obecna kampania rozpoczęła się później. Liczne zjawiska klimatyczne poważnie wpłynęły na peruwiańską produkcję. Mówi się, że Kent, "główna odmiana uznana za swoją jakość", zmniejszyła swoje wolumeny o prawie 70%".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango