Sugar Mangos zadebiutuje w USA w marcu
Kolumbijskie Stowarzyszenie Sugar Mango™ przygotowuje się do pierwszego wejścia na rynek Stanów Zjednoczonych, z przylotami rozpoczynającymi się w drugim tygodniu marca. Przygotowania do wejścia na rynek amerykański trwają już od kilku lat. Amerykańscy konsumenci po raz pierwszy poznają smak tego słodkiego, kieszonkowego mango dzięki kompletnej kampanii marketingowej i w mediach społecznościowych zatytułowanej "We're Small, Sweet, and

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango