Trzecia kampania marki Mango de Málaga rozpoczyna się
2024-08-14 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Marka Mango de Málaga, należąca do hiszpańskiego Stowarzyszenia Owoców Tropikalnych (AET), jest w pełni gotowa na trzecią kampanię od jej uruchomienia, która była jednym z najważniejszych postępów w niedawnej historii sektora. Operatorzy, producenci i firmy przetwórcze spotkały się w 2022 roku pod patronatem.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



