"Zakończyliśmy krajową kampanię mango 2023 i wprowadziliśmy na rynek 10% całkowitego wolumenu".
Kończy się nowa hiszpańska kampania mango dla firmy TropicSur, która jest ponownie zarządzana niezależnie przez braci Álvaro i Juana Miguela Gonzálezów, po oddzieleniu się w czerwcu tego roku katalońskiej firmy Cultivar SAU, z którą nadal utrzymują dobre relacje biznesowe.
"Kampania dopiero się zakończyła i pomimo historycznie niskiego wolumenu

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango