"Żałuję, że wszystkie kampanie z cherimoyami nie są takie jak ta"
2024-12-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W tygodniach poprzedzających święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok obserwuje się rosnące zapotrzebowanie na egzotyczne owoce, takie jak hiszpańska cherimoya, których dostępność staje się coraz bardziej ograniczona w tym okresie, co prowadzi do wzrostu cen. Sezon na hiszpańskie mango zakończył się z większym niż zwykle.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



