Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Dzięki Galkii skutecznie osiągamy cel zwiększenia konsumpcji melona Galia w Europie"

2024-07-04 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Kampania Galkia® ruszyła. Ten melon Galia, stworzony dzięki genetyce BASF|Nunhems® i zachowujący tradycyjny smak i aromat owoców uprawianych przez firmę Fruca, Gregal i Jimbofresh, powraca na półki sklepów w Europie i Hiszpanii, już teraz zwiększając spożycie tego owocu.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Melony

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem