Eksport hiszpańskich melonów spada od 5 kampanii z rzędu
Według analizy przeprowadzonej przez Hortoinfo w oparciu o dane z urzędu statystycznego Estacom (Icex-Tax Agency), hiszpański eksport melonów spadł o 29,2% od kampanii 2018/2019 do właśnie zakończonej kampanii 2022/2023, co oznacza, że kraj przestał eksportować 131,33 mln kg.
Ponad połowa tego spadku wynika ze zmniejszenia zakupów z
Hiszpanii.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Melony