Grupa Galkia przybywa do Berlina, aby zrewolucjonizować europejski rynek melonów Galia
Grupa Galkia (Fruca, Gregal i Jimbofresh) będzie na targach Fruit Logistica w dniach 8-10 lutego, aby promować melony Galkia. Firmy będą miały dedykowaną promocję Galkia na swoich stoiskach. "Dzięki Galkia grupa zamierza zrewolucjonizować przyszłość tego typu melonów w Europie" - stwierdza José Cánovas, dyrektor handlowy Fruca.
Jako odpowiedź na
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Melony