Piąty zimowy tydzień melonów firmy Bayer był napędzany przez portfolio i strategiczne rozwiązania marketingowe.
Bayer Vegetable Seeds niedawno zakończył piąty Zimowy Tydzień Melona w Melon Experience Center w Bleiswijk w Holandii.
Producenci, marketerzy i handlowcy z regionu EMEA/APAC aktywnie uczestniczyli w dostosowanych do potrzeb, indywidualnych spotkaniach hybrydowych twarzą w twarz i online, wspierając cenne kontakty.
Podczas wydarzenia eksperci Bayer podzielili się kluczowymi spostrzeżeniami

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Melony