Po dwóch dobrych wiosnach hiszpańscy plantatorzy stawiają na pierwsze miesiące 2024 roku".
W Hiszpanii almeryjskie produkty szklarniowe, z wyjątkiem melonów, miały wyjątkową wiosnę. Hiszpańscy eksporterzy z niecierpliwością czekają na rozwój sytuacji w ostatnich miesiącach roku. "To ta sama gra co roku", śmieje się Kees Havenaar z Fruit Luna. "Dwa duże kraje producenckie są na rynku w tym samym czasie. Jeden zaczyna, drugi kończy".
"Zaczęło się od bardzo wysokich cen papryki,
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Melony