Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Projekt „To Bio” autorstwa AOP Gruppo Vi.Va podkreśla pozytywne aspekty konsumpcji produktów organicznych we Włoszech i Europie.

2024-08-20 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Po trudnym roku dla produkcji owoców i warzyw z powodu poważnych problemów klimatycznych, kampania 2024 roku pokazuje pozytywne znaki, zwłaszcza dla moreli i melonów. Popyt jest żywy, a konsumenci szczególnie doceniają jakość organoleptyczną moreli oraz słodycz.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Melony

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem