Rolnik Don Camillo umieszcza swoje innowacyjne melony na półce.
2024-07-15 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Rozpoczęta została kampania 2024 melonów firmy rolniczej Don Camillo z Brescello (Re), która łączy ponad 60 gospodarstw rolnych z różnych regionów Włoch. Skupia się na najbardziej innowacyjnych produktach, takich jak Dino, Limelone Froggy. Mają one zdolność dodania tej potrzebnej wartości premium.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Melony
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem