Sprzedaż hurtowa, wielkanocna bez niespodzianek
Nawet na poziomie hurtowni zbliża się Wielkanoc i hurtownicy mają nadzieję na zwiększenie sprzedaży poprzez zmianę tonu po niezadowalających miesiącach zimowych. Ale jak dotąd świąteczny klimat nie przyniósł pożądanego efektu i sprzedaż marnieje. Nawet produkty takie jak truskawki, szparagi, pomidory sałatkowe i melony, które zwykle ożywiają ofertę, nie
>.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Melony