Tradycja, innowacja i ewolucja: oto trzy etapy żółknięcia HM.Clause
HM.Clause przygotowuje się do kampanii żółtych melonów w 2024 roku, mając na celu zaoferowanie produktu, który zadowoli łańcuch dostaw, od pola po działy handlu detalicznego na dużą skalę i na stoły konsumentów.
Siłą HM.Clause jest genetyka - jak mówią w firmie - oparta na zrównoważonym rozwoju, bezpieczeństwie, innowacyjności i elastyczności. Firma produkująca nasiona melona
.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Melony