"Uczyniliśmy merchandising naszą specjalnością"
W środku sklepu w Neuville-les-Dieppe (Normandia) 4-masztowy statek pływa po oceanie melonów i pomidorów. Grupa Pomona Terreazur zorganizowała ten teatralny pokaz w ramach przygotowań do wydarzenia Armada. "Organizujemy wiele akcji promocyjnych w regionie Rouen. W Normandii rozwinęliśmy współpracę z supermarketami i sklepami spożywczymi, a także stworzyliśmy

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Melony