"W przyszłym sezonie chcemy wprowadzić Limelon na rynki francuski, hiszpański i portugalski".
Sezon melonowy 2023 przejdzie do historii jako najbardziej nieregularny, mówi Hans van den Heuvel z holenderskiej firmy HillFresh International. Wynika to z trudnych warunków pogodowych. "Mimo to jesteśmy zachwyceni tym, jak nasz Limelon radził sobie w tym roku", zaczyna.
HillFresh wprowadził ten zaskakująco słodki melon o limonkowym profilu smakowym w 2018 roku. "W zeszłym roku

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Melony