Metis, wyniki kampanii marketingowej na lato 2023 r.
Metis to owoc powstały w wyniku naturalnego skrzyżowania śliwki i moreli. Zamyka kampanię charakteryzującą się różnymi inicjatywami marketingowymi i promocyjnymi. "W naszym kraju mogliśmy liczyć na 75% ilości w porównaniu do 2022 r., podczas gdy za granicą sprzedaż była niższa z powodu braku produktu", wyjaśnia Antonio Zani, biuro sprzedaży we Włoszech
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Morele