"Zatwierdzenia powinny uwzględniać zagrożenia pogodowe"
Dla francuskiej firmy Louis Rosario kampania morelowa rozpoczęła się 3 tygodnie temu w regionie Murcji. Produkcja z Walencji właśnie się rozpoczęła, a po niej nastąpi region Lleida, który według pierwszych prognoz powinien mieć w tym roku nieco wyższe wolumeny. Obecna kampania będzie naznaczona zagrożeniami pogodowymi w Hiszpanii w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Morele