"Zniżki na morele były dość często obserwowane"
2024-06-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Hiszpańskie morele wyraźnie dominowały na rynku. Francuskie i włoskie partie plasowały się znacznie dalej. Matador z Turcji były dostępne na wielu, ale nie na wszystkich rynkach. Tureckie morele Sekerpare dotychczas dotarły tylko do Monachium. Produkty greckie uzupełniały scenę we Frankfurcie.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Morele
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



