Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Zniżki na morele były dość często obserwowane"

2024-06-13 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Hiszpańskie morele wyraźnie dominowały na rynku. Francuskie i włoskie partie plasowały się znacznie dalej. Matador z Turcji były dostępne na wielu, ale nie na wszystkich rynkach. Tureckie morele Sekerpare dotychczas dotarły tylko do Monachium. Produkty greckie uzupełniały scenę we Frankfurcie.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Morele

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem