Montague wprowadza na rynek nową markę nektarynek
Montague ogłosiła wprowadzenie na rynek Nectary, nowej marki nektarynek, która będzie wykorzystywać naklejki do komunikowania kluczowego profilu smakowego swoich owoców, aby konsumenci mogli podejmować bardziej świadome decyzje zakupowe i budować większe zaufanie do kategorii.
W celu stworzenia marki Nectara, firma Montague pozyskała szereg odmian nektarynek z całego świata, aby znaleźć smaki, które przypadną do gustu konsumentom.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Nektarynki