Albert Heijn ułatwia codzienne spożywanie większej ilości owoców i warzyw
Dla ponad połowy Holendrów zaspokojenie codziennego zapotrzebowania na produkty O+G jest wyzwaniem. Każdego tygodnia Albert Heijn oferuje O+G (poza sezonem), świeże opakowania z wieloma sezonowymi odmianami i oczywiście ulubionymi cenami. Teraz sieć supermarketów idzie o krok dalej. Dzięki nowej kampanii "Making better food accessible together.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców