Aldi obniżył ceny owoców i warzyw
Supermarket DC Super Heroes ląduje w Coles z nową kampanią kolekcjonerską, aby zachęcić Australijczyków do zabawy i spożywania większej ilości świeżych owoców i warzyw
Coles, we współpracy z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i DC, przywraca swój popularny program kolekcjonerski BUILDERS, tym razem z ulubionymi superbohaterami i super-złoczyńcami DC w kampanii

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców