Analiza rynku: Belgowie oszczędzają na świeżej żywności
Zaskakująco duża liczba Belgów ogranicza zakupy świeżej żywności. Od czasu wzrostu inflacji jedna czwarta Belgów twierdzi, że z powodów budżetowych wkłada do swoich wózków mniej świeżych owoców i warzyw. Ponad połowa konsumentów kupuje obecnie owoce i warzywa tylko w ramach kampanii promocyjnych, jak wynika z ankiety
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców