Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Ankieta Kaufland: Te produkty kupują Niemcy, aby ratować jedzenie.

2024-09-25 11:00
Zgodnie z tym, co zostało powiedziane, co druga osoba świadomie regularnie kupuje produkty, których data minimalnej trwałości (MHD) zbliża się do końca. Zazwyczaj oszczędzają w ten sposób kilka euro, ponieważ wiele z tych produktów jest dodatkowo przecenionych. Dodatkowo, 22% osób często sięga po pieczywo, owoce i warzywa.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem