Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Australijska firma rozruchowa testuje znakowanie laserowe jako zamiennik plastikowych naklejek na owoce.

2024-11-29 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Australijski startup Natural Branding Australia z epoki wiktoriańskiej planuje przeprowadzić próbę na farmie z plantatorem cytrusów w Mildurze, mając na celu oznakowanie laserowe 10 procent swojego zbioru z 2025 roku. Inicjatywa ta ma na celu zastąpienie plastikowych naklejek na owocach, co potencjalnie pozwoli na roczne ograniczenie zużycia plastiku o 500 ton.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem