Badania nad skutkami dostarczania darmowych owoców w celu poprawy ocen uczniów
Norwegia nakazała, aby wszyscy uczniowie otrzymywali jeden owoc dziennie w latach 2007-2014, aby poprawić wyniki w nauce poprzez poprawę diety. Uzupełniający program owocowy zwiększył średnie spożycie owoców wśród ubezpieczonych dzieci o około 30%, jednocześnie zmniejszając spożycie niezdrowych przekąsek wśród młodzieży o niskich dochodach.
Spożywanie owoców jest powiązane z lepszymi wynikami w nauce i może pomóc uniknąć
Nadwagi.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców