Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Badania przeprowadzone w Hiszpanii wykazały, że marki są kluczowym czynnikiem decydującym o zakupie owoców.

2024-10-09 01:00
Źródło: Fruitnet.com
Według nowych badań przeprowadzonych przez Bollo Natural Fruit, rosnące ceny nie zdołały zmniejszyć popytu na świeże owoce wśród hiszpańskich konsumentów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem