Badanie przeprowadzone w USA ujawnia różnice w postrzeganiu żywności przez dzieci ze względu na płeć
Najnowsze badania przeprowadzone przez University of Oregon College of Education, opublikowane w czasopiśmie Appetite, pokazują, że chłopcy w wieku od 8 do 10 lat postrzegają niektóre produkty spożywcze jako specyficzne dla płci, co wpływa na ich wybory żywieniowe. Badanie to, finansowane ze środków federalnych, badało nawyki żywieniowe dzieci poprzez dostarczanie zróżnicowanego zestawu obiadowego, w tym składników kanapek, nuggetsów z kurczaka, owoców, warzyw, chipsów, słodyczy i
...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców