Bohaterowie pomagają Coles promować świeże produkty
Coles ogłosił nowe partnerstwo z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i DC, w ramach którego Superbohaterowie i Super-Złoczyńcy DC zostaną wykorzystani w kampanii mającej na celu zachęcenie australijskich dzieci do spożywania większej ilości owoców i warzyw.
Kampania Fresh Food Challenge zachęci Australijczyków do "jedzenia jak superbohater DC i poczucia się jak on", ponieważ jest połączona z popularnymi produktami Coles
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców