Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Bonsai Research: Bardziej zrównoważona konsumpcja dzięki owocom z UE

2023-02-23 00:00

Promowanie owoców z Europy jako bardziej zrównoważonych niż import z Azji czy Ameryki Południowej to cel trzech kampanii GET A FRUIT, REFRESH YOUR LIFE i GREEN LIFE, które są finansowane przez Unię Europejską. W zależności od sezonu w sklepach promowane są różne rodzaje owoców i warzyw. W promocjach te trzy inicjatywy od dwóch lat wspierają

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem