Brio, organizacja zajmująca się produkcją organicznych produktów spożywczych, odnotowała wzrost obrotu o 11%.
2024-09-06 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Obroty na poziomie 56 milionów euro (+11% w porównaniu z ubiegłym rokiem) oraz utrzymywanie sprzedaży: pozytywny bilans firmy Brio, należącej do Grupy Alegra i specjalizującej się w produkcji organicznych warzyw i owoców. Od partnerstwa z Alce Nero do produktów marki własnej Mele Brio-Alce Nero.
Freshpointmagazine.it
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem