Centrum Wiedzy Asiafruit: Marketerzy muszą pracować mądrzej w trudniejszych warunkach.
2024-10-18 04:00
Źródło:
Fruitnet.com
Gospodarki w całej Azji ostatnio borykają się z trudnościami gospodarczymi, z konsumentami walczącymi z inflacją i presją wzrostu kosztów życia. Otwarta dyskusja panelowa na tegorocznym Kongresie Azjaowoce 3 września badała wpływ na zachowanie kupujących i przyglądała się szerszym możliwościom.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem