Ceny nektaru Sainsbury's: Oferty na świeże produkty po raz pierwszy
Indie: 44% respondentów uważa, że e-zakupy są lepsze dla jakości warzyw, 56% głosuje za offline
Blisko 44% respondentów uważa, że jakość świeżych owoców i warzyw jest lepsza na platformach zakupowych online, podczas gdy 56% uważa, że offline jest lepsza, zgodnie z ankietą. Startup Agritech Otipy, który sprzedaje świeże owoce i warzywa wraz z artykułami spożywczymi w Delhi-NCR i Bombaju, przeprowadził ankietę na temat jakości warzyw i owoców.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców