Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Chile przedstawia strategię konkurencyjności przy okazji wprowadzenia marki Fruits from Chile

2023-11-24 11:00
Źródło: Fruitnet.com

Asoex, Chilijskie Stowarzyszenie Eksporterów Owoców, zmieniło nazwę na Fruits from Chile w ramach strategii mającej na celu sprostanie rosnącej konkurencji ze strony innych dostawców z półkuli południowej oraz wewnętrznym wyzwaniom strukturalnym stojącym przed krajowym przemysłem owocowym.

Na seminarium inaugurującym nową nazwę, które odbyło się w tym tygodniu, stowarzyszenie przedstawiło plan działania mający na celu zwiększenie konkurencyjności i wzrostu

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem